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Schuetz, Thomas-Lexikon, 2. Aufl. (1895): integritas

integritas

Unversehrtheit: primo quidem integritas sive perfectio, th. I. 39. 8 c; quod requiritur ad integritatem mali, ib. 49. 3 c; quae ex integritate partium consurgit, ib. 73. 1 c; vgl. ib. ad 2; cg. IV. 41, 45 & 88; duplex est integritas. Una, quae attenditur (kommt in Betracht) secundum perfectionem primam, quae consistit in ipso esse rei, alia, quae attenditur secundum perfectionem secundam, quae consistit in operatione, 4 sent. 26. 2. 4 c; vgl. th. I. 73. 1 c.

Zu status integritatis naturae → status sub c.

Arten der integritas sind: 1. integritas carnis sive corporis sive corporalis & i. mentis (th. II. II. 124. 4 ob. 2 & ad 2; 152. 1 c & 5 ad 3; 2 Cor. 11. 1) = die Unversehrtheit des Fleisches oder des Körpers und die des Geistes in Bezug auf die Tugend der Keuschheit. 2. i. corporalis, → i. carnis. 3. i. corporis, ≈ . 4. i. mentis, ≈ . 5. i. naturae & i. personalis (th. II. II. 164. 2 c; III. 31. 5 ad 2; cg. IV. 41) = die Unversehrtheit der Natur und die der Person. 6. i. personalis, → i. naturae. 7. i. speciei (cg. IV. 41) = die Unversehrtheit der Wesenheit. 8. i. virginalis (th. I. 98. 2 ob. 4) = die jungfräuliche Unversehrtheit.